11.01.2017
Dovolujeme si Vás informovat o nové službě, kterou zavádí Finanční správa ČR pro poplatníky daně z nemovitých věcí.
Tato služba spočívá v zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí na e-mailovou adresu, kterou si poplatníci daně z nemovitých věcí (vlastníci nemovitých věcí) zvolí. Tuto službu lze zřídit velmi jednoduše a rychle vyplněním tiskopisu a doručením tiskopisu na příslušný finanční úřad nejpozději do 15. března zdaňovacího období. Poplatníkům, kteří o zaslání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem požádají, již nebude zasílána složenka, ale veškeré informace nutné pro platbu daně z nemovitých věcí jim budou zaslány přímo do jejich e-mailové schránky.
Informace k nové službě zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí
Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem - formulář
![]() |
Městský úřad Karolinka Radniční náměstí 42
|
![]() |
Úřední hodiny |
||||
P: | 7:00 - 11:00 | 12:00 - 17:00 | |||
Ú: | 7:00 - 11:00 | 12:00 - 15:00 | |||
S: | 7:00 - 11:00 | 12:00 - 17:00 | |||
Č: | 7:00 - 11:00 | 12:00 - 15:00 | |||
P: | 7:00 - 11:00 | 12:00 - 13:30 | |||
|
![]() |
O Karolince |